Promocja FMCG na UJ

Szanowni Państwo

Jako, że mieliście problemy ze ściągnięciem prezentacji, udostępniam je tutaj:

  1. Promocja FMCG – wprowadzenie
  2. Psychologia i segmentacja klientów
  3. Od segmentacji rynku do struktury marki
  4. ABC ATL dla FMCG
  5. Elementy PR, CSR i eventy w komunikacji marketingowej FMCG
  6. Cross promocje
  7. Promocja w miejscu sprzedaży
  8. Marki własne
  9. Kodeksy etyczne i wyciąg z przepisów prawnych
  10. Elementy briefu

Ciekawe uzupełnienie do rzeczy, o których rozmawialiśmy na zajęciach 19 marca – rozwój ATL w najbliższym czasie wg Millward Brown: http://www.millwardbrown.com/ChangingChannels/2013/Predictions/

Jak chodzi o lektury – bez rozróżnienia na obowiązkowe, uzupełniające i po prostu przydatne – to lista będzie na bieżąco uzupełniana. Z punktu widzenia naszego kursu, przydatne będą jedynie niektóre fragmenty pon. tekstów, co nie znaczy, że spora ich część nie jest warta przeczytania w całości. Układ listy odpowiada kolejności tematów na kursie:

  1. P. Kotler i in. – „Marketing – Marketing: Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola?
  2. A. Jachnis, J. F. Terelak, „Psychologia konsumenta i reklamy”
  3. M. Lindstrom, „Zakupologia”
  4. M. Lindstrom, „Dziecko reklamy”
  5. E. Aronson i in., „Psychologia społeczna”
  6. P. Zimbardo, F. Ruch, „Psychologia i życie”
  7. B. Wojciszke, „Człowiek wśród ludzi”
  8. G. Karaszewicz, „Marketingowe strategie cen”
  9. red. R. Kozielski, „Wskaźniki marketingowe”
  10. J. Beliczyński, „Planowanie mediów w zarządzaniu reklamą”
  11. red. E. Kielar, „Marketing w sieci – podstawowe zagadnienia, inspiracje, przykłady”
  12. G. Antonides, W. Fred van Raaij, „Zachowanie konsumenta – Podręcznik akademicki”
  13. N. Kumar, J.-B. E. M. Steenkamp, „Strategia merk własnych”
  14. G. Debord, „Społeczeństwo spektaklu” i „Rozważania o społeczeństwie spektaklu”
  15. N. Klein, „No logo”

 

 

 

Podziel się na:
  • Dodaj do ulubionych
  • RSS
  • Facebook
  • Wykop
  • Google Bookmarks

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *